خرید بلیط هواپیما تهران اربیل

بلیط هواپیما تهران اربیل را بصورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی 24 ساعته در هفت وادی رزرو یا خریداری کنید. برای رزرو بلیط پرواز تهران اربیل در وبسایت هفت وادی پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و تاریخ پرواز تمامی ایرلاین های موجود همچون پرواز تهران اربیل ماهان نمایش داده می شوند که می توانید متناسب با بودجه و خدمات قابل ارائه هر ایرلاین بلیط هواپیما تهران اربیل را با بهترین قیمت انتخاب و خریداری نمایید.

در حال حاضر بلیط تهران اربیل ماهان بیشترین تقاضا را در بین مسافران اربیل دارد و از سطح بالایی از رضایت مسافران برخوردار است.

اربیل چهارمین شهر بزرگ عراق است که در بخش کردنشین این کشور قرار دارد. این شهر که قدمت آن به ۶ هزار سال قبل بر می‌گردد، دارای آثار باستانی و جاذبه‌های دیدنی بسیار است. ارگ اربیل، مسجد جلیل خیاط، آبشار گلی علی بک، مناره مظفریه در کنار بازار قیصری از مهم‌ترین مراکز گردشگری این شهر به‌حساب می‌آیند. با توجه به نزدیکی فرهنگی و روابط دوستانه ایرانیان با مردم عراق، اربیل یکی از مقاصد جذاب برای سفر است.

در این صفحه از وبسایت هفت وادی راهنمای کاملی برای رزرو بلیط هواپیما تهران اربیل را آماده کرده‌ایم که شامل اطلاعات جامعی درباره ایرلاین‌های مختلف، قیمت بلیط هواپیما تهران اربیل و اطلاعات پرواز تهران به اربیل است. اگر قصد سفر به اربیل را دارید، با مطالعه این راهنما می توانید بهترین بلیط پرواز تهران اربیل با ارزانترین قیمت را انتخاب و خریداری نمایید.

پرواز تهران اربیل

مدت زمان پرواز تهران اربیل بسته به نوع ایرلاین متفاوت است. با جستجوی لیست پروازهای تهران به اربیل عراق در هفت وادی، متوجه خواهید شد که تمامی پروازهای ایرلاین‌های خارجی معتبر مانند ترکیش و امارات به این مقصد به دلیل داشتن یک یا دو توقف در مسیر، بیش از ۱۲ ساعت طول می‌کشد! تنها پرواز مستقیم از تهران به اربیل عراق توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود که کمتر از دو ساعت زمان می‌برد و تجربه سفری با کیفیت را فراهم می‌کند. البته پرواز تهران اربیل ماهان تنها در سه روز از هفته انجام می‌شود، بنابراین برنامه‌ریزی مناسب برای این سفر ضروری است.

پرواز تهران اربیل ماهان

پرواز تهران اربیل ماهان یکی از محبوب‌ترین‌ پروازهای تهران به اربیل بین ایرلاین‌های داخلی است. بسیاری از مسافران به دلیل کیفیت بالای خدمات‌دهی ماهان، این شرکت هواپیمایی را برای سفر به اربیل انتخاب می‌کنند.

صندلی‌های راحت، پذیرایی در وعده‌های غذای گرم، ساندویچ گرم و سرد، میان‌وعده و انتخاب نوشیدنی دلخواه از ویژگی‌های اصلی خدمات پرواز تهران اربیل هواپیمایی ماهان است. ضمن اینکه در پروازهای این شرکت هواپیمایی برای مسافران با رژیم تغذیه‌ای خاص یا کودکان، غذاهای ویژه سرو می‌شود.

پرواز تهران اربیل ماهان سه روز در هفته یعنی یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه با مدت زمانی حدود 1 ساعت و 30 دقیقه انجام می‌گیرد. مبدا حرکت پرواز تهران اربیل ماهان از فرودگاه امام خمینی و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران اربیل ماهان ساعت های: 7:00، 12:30، 13:00 و 15:45 می‌باشد.

بلیط هواپیما تهران اربیل

بلیط هواپیما تهران اربیل به دو شکل اینترنتی و حضوری قابل تهیه است که در حال حاضر بیشتر افراد خرید اینترنتی را به دلیل سادگی دسترسی و مشاهده آنلاین قیمت‌ بلیط هواپیما تهران اربیل شرکت‌های مختلف، ترجیح می‌دهند.

آژانس گردشگری هفت وادی برای سهولت مسافران، امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیمای اربیل از تهران را با پشتیبانی ۲۴ ساعته فراهم کرده است. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، شما به لیست کلیه پروازهای داخلی و خارجی به اربیل دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است که در حال حاضر تنها ایرلاین داخلی که به اربیل پرواز دارد، شرکت هواپیمایی ماهان است؛ بنابراین در لیست نمایش داده شده، علاوه بر پروازهای خارجی، تنها بلیط هواپیما تهران اربیل ماهان موجود خواهد بود.

بلیط هواپیما تهران اربیل ماهان

برای خرید بلیط تهران اربیل ماهان از هفت وادی، پس از وارد کردن اطلاعات اولیه مانند تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران، به تمامی اطلاعات پرواز تهران به اربیل شرکت‌های هواپیمایی دسترسی خواهید داشت. در این صفحه از ستون سمت راست می‌توانید شرکت هواپیمایی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس در صورت وجود پرواز تهران اربیل ماهان در روز انتخابی، اطلاعات پرواز این شرکت به همراه قیمت بلیط هواپیما تهران اربیل ماهان نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب، می‌توانید ساعت مورد نظر را انتخاب و بلیط خود را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که شرکت هواپیمایی ماهان تنها در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه به اربیل پرواز دارد. بنابراین اطلاعات پرواز و قیمت بلیط تهران اربیل ماهان در سایر روزهای هفته قابل نمایش نخواهد بود.

خرید بلیط تهران اربیل

آژانس هفت وادی برای مسافران علاقه‌مند، امکان خرید بلیط هواپیما تهران به اربیل به شکل اینترنتی را فراهم کرده است. البته علاوه بر تهیه بلیط می‌توانید هتل های اربیل را نیز به‌شکل اینترنتی با پرداخت ریالی از همه کارت‌های شتاب رزرو کنید.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط پرواز تهران اربیل در هفت وادی

برای خرید بلیط هواپیما تهران به اربیل به شکل یک طرفه یا رفت و برگشت از طریق وبسایت هفت وادی تنها  لازم است دو گام ساده زیر را با چند کلیک طی کنید:

جستجوی بلیط هواپیما اربیل

جستجوی بلیط اولین گام برای ورود به لیست پروازهای تهران به اربیل عراق است. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • مراجعه به صفحه اصلی سایت، بخش پرواز
  • انتخاب نوع بلیط بر حسب یک طرفه یا رفت و برگشت
  • انتخاب شهر مبدا (تهران) و شهر مقصد (اربیل عراق) از لیست موجود
  • انتخاب تاریخ رفت یا تاریخ برگشت از تقویم نمایش داده شده
  • انتخاب تعداد مسافران و نوع کلاس پروازی (بیزنس، اکونومی)
  • کلیک بر روی دکمه جستجو

رزرو بلیط پرواز تهران اربیل

بعد از کلیک بر روی دکمه جستجو، اطلاعات پرواز تهران به اربیل شامل ایرلاین، ساعت پرواز و قیمت بلیط هواپیما تهران اربیل نمایش داده می‌شود. بعد از انتخاب مورد دلخواه به بخش رزرو یا خرید هدایت می‌شوید. در این بخش با وارد کردن اطلاعات مسافران و پرداخت ریالی با کارت‌های شتاب، بلیط شما در همان لحظه قابل دسترسی است.

خرید بلیط هواپیما تهران اربیل رفت و برگشت

اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران به اربیل را دارید و زمان بازگشت شما مشخص است، پیشنهاد می‌کنیم بلیط رفت و برگشت را به‌صورت یکجا تهیه کنید. زیرا خرید بلیط هواپیما تهران اربیل رفت و برگشت ارزان‌تر از خرید دو بلیط یک‌طرفه (بلیط هواپیما تهران اربیل و بلیط هواپیما اربیل به تهران) است. برای تهیه بلیط رفت و برگشت از هفت وادی، کافیست به صفحه اصلی سایت بخش پرواز رفته و گزینه «رفت و برگشت» را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن تاریخ رفت، تاریخ برگشت، تعداد مسافران و کلاس پروازی، لیست تمامی پروازها به همراه قیمت آن‌ها نمایش داده می‌شود.

خرید بلیط هواپیما تهران اربیل ارزان

برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران اربیل در سایت هفت وادی، کافی است پس از وارد کردن اطلاعات اولیه پرواز در بخش اصلی سایت و کلیک بر روی دکمه جستجو، لیست پروازهای تهران اربیل را مشاهده کنید. در این لیست، قیمت بلیط هواپیما تهران به اربیل بر اساس ارزان‌ترین به گرانترین نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید از ستون سمت راست، محدوده قیمتی مورد نظر خود را مشخص کنید. در نهایت پس از مشاهده قیمت پرواز تهران اربیل ایرلاین های مختلف، بلیط هواپیما تهران اربیل ارزان را انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت بلیط هواپیما تهران اربیل

پس از جستجو در سایت‌ هفت وادی برای تهیه بلیط تهران اربیل و مشاهده پروازها، با قیمت‌های متنوعی برای پرواز تهران به اربیل عراق از شرکت‌های هواپیمایی مختلف مواجه می‌شوید. برای روشن شدن علت تفاوت‌ قیمت بلیط هواپیما تهران اربیل ایرلاین های مختلف به نکات زیر توجه کنید:

  • قیمت بلیط هواپیما تهران به اربیل عراق برای کلیه ایرلاین‌های خارجی به‌دلیل یک یا دو توقف در مسیر و ماندن در فرودگاه میانی، بیشتر از ایرلاین‌ داخلی ماهان است.
  • قیمت بلیط تهران به اربیل عراق شرکت هواپیمایی ماهان به‌دلیل پرواز مستقیم به این شهر، ارزان‌ترین بلیط است.
  • برای پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به اربیل در هفت وادی کافی است نتیجه جستجو را از ستون سمت راست بر حسب محدوده قیمتی مورد نظر فیلتر کنید.
  • برای دسترسی به قیمت بلیط هواپیما از تهران به اربیل عراق بر حسب سیستمی یا چارتر می‌توانید از ستون سمت راست در بخش جستجو نتیجه نمایش داده شده را در قسمت نوع پرواز فیلتر کنید.

قیمت بلیط تهران اربیل ماهان

قیمت بلیط هواپیما تهران اربیل ماهان به نسبت ایرلاین‌های خارجی ارزان‌تر و در سطح کیفی بسیار مطلوبی است. البته پرواز تهران اربیل هواپیمایی ماهان در سه روز یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه انجام می‌گیرد. بنابراین برای اطلاع از قیمت بلیط تهران اربیل هواپیمایی ماهان از طریق هفت وادی در این روزها می‌توانید بعد از جستجوی پروازها به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید.

اطلاعات پرواز تهران به اربیل

جستجوی آنلاین پروازها در هفت وادی این امکان را فراهم می‌کند که علاوه بر نمایش لیست پروازهای تهران اربیل در تمامی ایرلاین‌ها، اطلاعات ضروری پرواز نیز نمایش داده شود. اطلاعات پرواز تهران به اربیل، مانند قیمت پرواز تهران به اربیل عراق، مدت زمان پرواز، ساعت حرکت از تهران، ساعت رسیدن به اربیل، میزان بار مجاز هر مسافر و مدت توقف در مسیر، بر اساس شرکت هواپیمایی انتخابی، قابل مشاهده است.

بلیط هواپیما تهران اربیل چارتر

پس از وارد کردن اطلاعات اولیه و جستجوی پروازهای تهران اربیل در وب‌سایت هفت وادی، در صورتی که بلیط چارتری موجود باشد، عبارت «چارتر» در قسمت لیست پروازها نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید از ستون سمت راست، نوع پرواز را بر اساس چارتری یا سیستمی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما تهران اربیل چارتر را نمی توان از قبل رزرو کرد و معمولاً در زمان‌های نزدیک به تاریخ پرواز در دسترس قرار می‌گیرد.

بلیط لحظه آخری اربیل

اگر بدون برنامه‌ریزی مشخص یا به شکل اضطراری قصد خرید بلیط تهران اربیل در همان روز را دارید، بلیط لحظه آخری می‌تواند گزینه مناسبی باشد. البته برخی افراد به دلیل ارزان‌تر بودن، این بلیط را انتخاب می‌کنند. به هر حال، پروازهای لحظه آخری تنها در صورتی ارائه می‌شوند که بلیط سایر مسافران توسط شرکت هواپیمایی لغو شده باشد. برای پیدا کردن این بلیط ها، ابتدا لیست پروازهای تهران به اربیل عراق را در سایت هفت وادی جستجو کنید. اگر بلیط لحظه آخری موجود باشد، عبارت «لحظه آخری» در بخش اطلاعات ایرلاین‌ها نمایش داده می‌شود. سپس با مقایسه قیمت پرواز تهران اربیل با بلیط‌های سیستمی موجود، می‌توانید به‌راحتی بلیط مناسب را تهیه کنید.

مزایای خرید بلیط هواپیما تهران اربیل از هفت وادی

در دنیای اینترنت، گزینه‌های متعددی برای خرید بلیط هواپیما از تهران به اربیل عراق وجود دارد. اما هفت وادی، با ۱۲ سال تجربه در صنعت گردشگری، به چهار دلیل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر مسافر باشد:

خرید بلیط پرواز تهران اربیل ارزان

مزیت اول سایت هفت وادی، دسترسی آسان به قیمت پرواز تهران اربیل ارزان است. پس از جستجوی پروازها در سایت، تمامی پروازها بر اساس شرکت هواپیمایی و به ترتیب از ارزان‌ترین به گران‌ترین قیمت بلیط هواپیما تهران به اربیل عراق نمایش داده می‌شود. به این ترتیب، شما می‌توانید به راحتی بلیط مناسب با بودجه خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است قیمت بلیط تهران اربیل هواپیمایی ماهان به دلیل نداشتن توقف در مسیر و پرواز مستقیم به این شهر، ارزان‌ترین گزینه است.

امکان خرید بلیط هواپیما تهران اربیل از ایرلاین‌های معتبر

بعد از جستجو در سایت هفت وادی، با توجه به نیاز، لیست تمامی ایرلاین‌های موجود در مسیر پرواز تهران اربیل مستقیم نمایش داده می‌شود. این لیست شامل معتبرترین ایرلاین‌های داخلی مانند ماهان و شرکتهای هواپیمایی خارجی شناخته‌شده‌ای مانند امارات، آنادولوجت، ترکیش و قطر ایرویز است.

امکان رزرو هتل و پرواز تهران اربیل به‌صورت همزمان

در هفت وادی علاوه بر تهیه بلیط هواپیما تهران به اربیل عراق می‌توانید به‌صورت همزمان بعد از ورود به بخش «پرواز+هتل» محل اقامت خود را نیز رزرو کنید. کلیه این هتل‌ها بر حسب درجه‌بندی و سطح خدمات تقسیم‌بندی شده‌اند. علاوه بر این هفت‌ وادی برای راحتی بیشتر مسافران امکان خرید تور اربیل را نیز فراهم کرده است.

مقایسه آنلاین قیمت پروازهای تهران اربیل و خدمات ایرلاین‌ها

بعد از جستجو در هفت وادی و مشاهده فهرست پرواز مستقیم تهران به اربیل عراق تمامی قیمت‌ بلیط‌ها بر حسب شرکت‌های هواپیمایی مختلف به شکل آنلاین نمایش داده می‌شود. از آنجا که قیمت بلیط تهران به اربیل عراق به شکل لحظه‌ای تغییر می‌کند، بررسی و مقایسه آنلاین، کمک بزرگی در انتخاب بهترین‌ها بر حسب بودجه است.

در پایان می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید بلیط هواپیما تهران اربیل با کارشناسان هفت وادی تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات مسافران عزیز می باشند.