بلیط هواپیما

در هر پرواز، میزان بار مجاز چقدر است؟

مقدار بار مجاز در پرواز بستگی به کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی همچنین مقصد پرواز دارد. هر شرکت هواپیمایی می‌تواند سیاست‌های خاص خود را درباره حداکثر وزن بار مجاز و همچنین تعداد و ابعاد مجاز بارها تعیین کند. مسافرین در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌توانند میزان بار مجاز را در اطلاعات بلیط ببینند.

استرداد بلیط فقط در صورتی ممکن است که بلیط هواپیما شما از نوع سیستمی باشد، در این صورت می‌توانید با ثبت درخواست استرداد، پس از کسر مبلغی به عنوان جریمه ما‌به‌التفاوت آن را براساس نرخ مصوب شرکت هواپیمایی دریافت کنید. قانون کنسلی بلیط برای پروازهای چارتری وجود دارد و در صورت کنسل کردن سفر، هزینه‌ای طبق درصد اعلام شده از سمت تامین کننده به مسافران عودت داده می‌شود.

این امر تحت‌هیچ‌شرایطی امکان پذیر نیست، در صورت بروز چنین مشکلی مبلغی تحت‌عنوان جریمه برابر با قوانین استرداد بلیط هواپیما از بلیط شما کسر شده و باقی هزینه پرداخت می‌شود.

در پروازهای داخلی خیر امکان پذیر نمیباشد در پروازهای خارجی با هماهنگی تامین در بعضی از ایرلاینها امکان پذیر میباشد.

خیر؛ هنگام رزرو بلیط هواپیما داخلی یا خارجی امکان انتخاب صندلی وجود ندارد. البته در زمان چک‌این انتخاب محدوده صندلی امکان‌پذیر است.

سن مسافر براساس تاریخ برگشت بلیط هواپیما محاسبه می‌شود. به این نحو که برای خردسال معادل 11 سال بعلاوه 364 روز تا تاریخ برگشت و برای نوزاد معادل 1 سال بعلاوه 364 روز تا تاریخ برگشت ملاک تعیین قیمت بلیط خواهد بود. در کلیه پرواز های داخلی و خارجی هزینه بلیط برای کودکان 0 تا 2 سال برابر با 10 درصد و برای کودکان 2 تا 12 سال برابر با 75 درصد از قیمت بلیط هواپیما برای بزرگسال بعلاوه عوارض خواهد بود.

حداقل اعتبار مورد نیاز پاسپورت برای تهیه بلیط هواپیما در اغلب کشورهای دنیا بیش از 6 ماه است.

ما می‌توانید با تماس به آژانس هفت وادی با شماره 09391762188 ارتباط برقرار کنید تا همکاران در بخش پشتیبانی شما را راهنمایی کنند.

حداقل یک ساعت قبل از پروازهای داخلی و سه ساعت قبل از پروازهای خارجی با مدارک هویتی و بلیط در فرودگاه حاضر شوید تا به موقع به پرواز خود برسید.

کارت ملی و کارت بانکی با رمز پویا برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین نیاز است.

بله اما شرایط مهاجرتی مسافر، مقررات و محدودیت‌های مربوطه که در حال حاضر وجود دارند را قبل از خرید باید بررسی کرد.

طبق قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری در صورتیکه پرواز تاخیر یا تعجیل بیشتر از دو ساعت داشته باشد مسافر می‌تواند پرواز خود را بدون جریمه کنسل کند.